🤍 Zajrzyj do kategorii WYPRZEDAŻ i PROMOCJE i skorzystaj z obniżonych cen 🤍
Opis
Zestaw kreatywny do malowania akwarelami Aquarellum Konie francuskiej marki Sentosphere.
Bawcie się kolorami, mieszajcie je ze sobą, tworząc wspaniałe cieniowania i niezwykłe obrazy z końmi.
Aquarellum jest wyjątkową techniką malarską, dzięki której starsi i młodsi mogą zapoznać się z akwarelami i jednocześnie stworzyć wspaniałe dzieła sztuki! Ta kreatywna zabawa, oparta na wyjątkowej technice, umożliwia malowanie wspaniałych dzieł, w prosty i w pełni dowolny sposób:
- papier welinowy, gruby i wysokiej jakości, idealny do malowania farbami akwarelowymi.
- specjalnie spreparowane ilustracje, na których, niczym za dotknięciem czarodziejskiej różdżki przy każdym pociągnięciu pędzla pojawiają się nowe motywy, a farba przywiera wyłącznie tam, gdzie powinna.
- tusze akwarelowe, które można mieszać i nakładać na siebie, aby tworzyć finezyjne niuanse i odcienie.
- szczegółowa instrukcja z opisem postrzegania i mieszania kolorów.
Zestaw zawiera:
- 3 spreparowane obrazki 32.5 x 25 cm
- 1 bardzo wysokiej jakości pędzel do malowania akwarelami
- 1 paleta do tworzenia barwnych gam
- 9 flakoników ze zmywalnymi i nietoksycznymi tuszami
- 1 pipetka do dozowania tuszu
- 1 instrukcja
Zabawa manualna, idealnie wprowadzająca dzieci w świat sztuki, przy okazji ucząc je mieszania kolorów, pobudzając ich wyobraźnię oraz poprawiając koncentrację.
Początkujący artyści w każdym wieku i posiadający różne umiejętności na pewno będą usatysfakcjonowani powstałymi działami, co być może zachęci ich do podejmowania kolejnych artystycznych wyzwań!
Produkt ekologiczny, wyprodukowany we Francji. Produkty zostały stworzone z myślą o ekologii, przyszłości naszej planety oraz następnych pokoleń. Większość elementów wykonanych jest z materiałów pochodzących z recyklingu.
Wiek: 7+
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
12,90 zł
39,90 zł
54,99 zł
24,90 zł
22,90 zł
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.