🤍 Zajrzyj do kategorii WYPRZEDAŻ i PROMOCJE i skorzystaj z obniżonych cen 🤍
Układanka sortowanie kształtów, której celem jest przyporządkowywanie drewnianych tabliczek z obrazkami do odpowiednich kształtów geometrycznych. Układanka niesie ze sobą walory edukacyjne. Dziecko rozszerza swoje słownictwo, uczy się nazw i rozpoznawania kształtów, a także poznaje elementy o danym ksztacie.
Opis
Układanka Nauka Zmysłów.
Układanka do sortowania, której celem jest przyporządkowywanie drewnianych tabliczek z obrazkami do odpowiednich zmysłów człowieka.
Układanka niesie ze sobą walory edukacyjne. Dziecko rozszerza swoje słownictwo, uczy się nazywania i rozpoznawania zmysłów, poznaje przedmioty, które charakteryzuje dana cecha np: wydają dźwięki i można poznawać je zmysłem słuchu; mają zapach - czujemy je zmysłem powonienia, możemy rozróżnić zapachy przyjemnie i nieprzyjemne; mają smak - rozróżniamy różne smaki jak słony, gorzki, kwaśny.
Każde dziecko uwielbia układać, przekładać różne przedmioty - te drewniane tabliczki świetnie sprawdzą się dla ciekawych świata maluchów i w zabawach w sortowanie.
Dzięki dołączonym kostkom do gry i instrukcji, poznajemy wiele wariantów gry, również dla kilku osób, dzięki czemu gra może stać się rodzinną rozrywką i pomysłem na wspólne spędzenie czasu.
Gra jest solidnie wykonana i świetnie sprawdzi się również w przedszkolach i na zajęciach dla dzieci.
Zestaw zawiera:
- 5 tabliczek bazowych z informację o kolorze
- 30 tabliczek z różnymi obrazkami
- 2 kostki
- instrukcję
Wymiary opakowania: 21 x 19 x 4,5 cm
Wymiary drewnianych tabliczek: 5 x 5 cm
Zestaw zapakowany w estetyczne i kolorowe pudełko.
Produkt wysokiej jakości.
Szczegółowe informacje o produkcie:
Wiek: 3+
Wyprodukowano w Chinach dla Viga
Instrukcje i ostrzeżenia: Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3 roku życia. Zawiera małe elementy. Ryzyko zadławienia.
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
12,90 zł
39,90 zł
54,99 zł
24,90 zł
22,90 zł
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.