🤍 Sprawdź zakładkę WYPRZEDAŻ i PROMOCJE i skorzystaj z obniżonych cen 🤍
Wyjątkowy poradnik, który ma na celu zmienić sposób, w jaki postrzegamy małe dzieci. Jego autorka,pokazuje jak można przenieść na domowy grunt wartości wynikające z zasad nauki montessoriańskiej.
Opis
Montessori w twoim domu
Wyjątkowy poradnik, który nie tylko pomoże każdemu stać się bardziej skutecznym rodzicem, ale ma też na celu zmienić sposób, w jaki postrzegamy małe dzieci. Jego autorka, doświadczona nauczycielka Montessori, pokazuje jak można przenieść na domowy grunt wartości wynikające z zasad organizacji montessoriańskich placówek edukacyjnych i co dzień cieszyć się byciem z dzieckiem.
Posiłkując się zasadami opracowanymi przez słynną włoską edukatorkę Marię Montessori, Simone Davies opowiada, w jaki sposób zobaczyć w osławionym buncie dwulatka okres zwiększonej ciekawości, kiedy dziecko chłonie wiedzę jak gąbka, uczy się szacunku do świata i odkrywa go z radością.
Autorka przedstawia setki praktycznych propozycji i pomysłów na przyjemne i wartościowe życie z maluchem w domu. Pomaga dorosłym:
– zachować spokój, gdy zabraknie go dziecku oraz wyznaczać granice z miłością i szacunkiem,
– odpowiednio urządzić dom i zapanować nad chaosem,
– przygotować montessoriańskie aktywności dla dzieci w wieku 1-3 lat,
– wychować pełne ciekawości dziecko, które uwielbia badać swoje otoczenie,
– zacząć patrzeć na świat z perspektywy malucha (i dać się pozytywnie zaskoczyć temu, co zobaczymy).
O wyjątkowości tej książki stanowi również jej estetyka i szata graficzna. Minimalistyczny, świeży design, ubarwiony oszczędnymi ilustracjami i prostymi zdjęciami dobrze oddaje nastrój i zasady panujące w przedszkolach i szkołach Montessori, które dzięki tej książce mogą zapanować także w twoim domu.
Oprawa: miękka
Liczba stron: 256
Format: 17.0 x 24.0 cm
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
12,90 zł
39,90 zł
54,99 zł
24,90 zł
22,90 zł
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.