🤍 Zajrzyj do zakładki wyprzedaż oraz promocje i skorzystaj z obniżonych cen 🤍
Kup produkty marki Janod za min. 100 zł i otrzymaj prezent zabawkę - drewniany aparat lub telefon!





Opis
Żywienie dziecka w pierwszym roku życia.
Ten poradnik, napisany przez zespół doświadczonych dietetyczek, które same są mamami, rozwiewa wiele wątpliwości dotyczących żywienia niemowląt.
Karmić naturalnie? Jeśli tak, to jak długo? Czy dziecko jest już gotowe na nowości i stały pokarm? Kiedy zacząć podawać mu produkty zawierające gluten? Jak małe dziecko może jeść orzechy i truskawki? Czy porcje są wystarczające i czy maleństwo się najada?
Rodzice znajdą tu porcję wiedzy oraz inspirację do gotowania dla maluszka. Autorki przygotowały bowiem przepisy na smaczne i zdrowe posiłki dla dzieci w pierwszym roku życia. Oto bezpieczne wprowadzenie do bogatego świata smaków!
Książka zawiera:
- 130 sprawdzonych przepisów na śniadania, obiady i kolacje oraz słodkie, ale zdrowe przekąski dla maluszka.
- Najbardziej aktualny stan wiedzy o zasadach żywienia niemowląt i prawidłowym rozszerzaniu diety dziecka w pierwszym roku życia.
- Najnowsze informacje o karmieniu piersią i karmieniu sztucznym.
- Informacje o responsive feeding.
- Rady, kiedy wprowadzać produkty o stałej konsystencji, produkty alergizujące, soki jak często karmić dziecko jaką porcję podawać jak rozpoznać, czy dziecko się najadło.
- Plus i minusy gotowych dań w słoiczkach oraz przygotowywanych samodzielnie.
- Informacje na temat BLW i diety wegeteriańskiej u dziecka.
Autorki książki są specjalistkami do spraw żywienia pracującymi na co dzień w warszawskich poradniach dietetycznych.
Autor: Magdalena Czyrynda-Koleda, Magdalena Jarzynka-Jendrzejewska, Ewa Sypnik-Pogorzelska, Monika Stromkie-Złomaniec
Wydawnictwo: RM
Oprawa: miękka
Liczba stron: 200
Format: 16.5 x 23.5 cm
Bezpieczeństwo
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)


49,00 zł

29,00 zł

83,00 zł
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.