do kasy suma: 0,00 zł
Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie niezwłoczne skontaktowanie się z nami telefonicznie: .

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który jest istotny przy późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się z nami telefonicznie ( tel. 508647721) lub mailowo (sklep@okiemmaluszka.pl) w celu ustalenia postępowania w Twojej sprawie. Możliwe będzie wymaganie przesłania zdjęć wady.
  2. Jeśli będzie to konieczne - prześlij do nas produkt z dopiskiem "Reklamacja" na adres:
    KAMAR Mariusz Kalwarczyk
    Ul. Poznańska 281
    05-850 Ołtarzew
    dołączając do niego wypełniony formularz reklamacji. 
  3. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. 
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@okiemmaluszka.pl lub telefonicznie: 508647721. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

ZWROTY PRODUKTÓW

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego Towaru będący wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania zwracanego Towaru.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt z dopiskiem "Zwrot" na adres:
    KAMAR Mariusz Kalwarczyk
    Ul. Poznańska 281
    05-850 Ołtarzew
  2. Dołącz do przesyłki wypełniony formularz zwrotów.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu.
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony, przekażemy Ci na wskazany adres email informację o powodzie nieprzyjęcia zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium